12.11.08

fala inanma falsız kalsan da inanma kalmasan da inanma

bugün x arkadaşıma fal baktrdım pek adetim olmasa da merak işte.baktırmasam eksik kalırdım evet.
büyük bir sıkıntım varmış.(bunu beni tanıyan herkes bilir zaten)
ama o büyük sıkıntımı kafamdan atmışım.kalbimde duruyomuş fakat.(nasıl olucak ki o)
kafandan atmaya yeltendiğin ama kalbinde küçük bir yerde sakladığın ne olabilir ki =) (ah aşk ah)
neyse buraya kadar beni çok etkilediğini söylemicem.lakin tabakta ki kahve telvelerini fincana döktükten sonra yaptığı yorumlara dumur oldum desem yalan olmaz.

x: kumral bi çocuk var,uzun boylu.(eh genellemelerden yola çıkmışssan bilirsin yani)
x:dik kafalı.inat.(hımm şey galiba öyle)
x:sen bunu bir zamanlar çok kafana takmışssın.çok üzülmüşssün.şimdi o kadar değil.bazı sorunları çözmüşssün.bir girişim bekliosun.(girişimin ne zaman olcağını söylesen be hacı?)
x:çok büyük bir aşk yaşayacaksınız.bak kocaman bir kalp.(kalp gördüm tabakta.ciddi ciddi kalpti yani.ama büyük bir aşk yaşama konusuna girmiyorum bile saçma he he!)
x:aileler bu ilişkiye destek vericek.(yok daha neler.hatta bu yaz nişan da yapıcaz)

x arkadaşımla fazla samimi değilizdir.bilmez özel hayatımı.çoğu zaman bir selamlaşmadan ve hal hatır sormadan öteye geçmez sohbetlerimiz.bu ana kadar söylediklerini iyi atıyor arada tutuyor diye hafif dalgaya alarak dinlemiştim.
ve en sonunda,

x:hımm..bu çocuğunun baş harfi S mi? bak S harfi var burda?
.....

Allahım sana geliyorum.



not: bazen böyle tesadüfler beni gerçekten şaşırtıyor yav=)
yaa öyle işte.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

baş harfi S dedikten sona

Allahım sana geliorum demişsin ya süper :):)

uzun bi zamandan sona ilk defa bu kadar güldüm..

neyse halin o çıksın falin be hacı..