18.1.10

tek düze geçen günlerde yazmaya değer şeyler bulmak beni aşan bir hadise...Türkiye gündemi ile ters orantılı giden bir yoğunluğum var sanırım.hayatımda her şey aynı.yatıyorum kalkıyorum işe gidiyorum seviyorum üzülüyorum v.s. (sevmekten sonra üzülmek fiili yanına nasıl güzel yakıştı).dönelim ülke gündemine.nerden başlasam diye bocalıyorum yazmaya niyetlendiğimde.kozmik odasından tut,sivil darbe söylemlerine kadar her şey çok şişirme ve çokça ciddiyetsiz bana göre.
3 askeri , bir post modern darbe, bir de e-muhtıra sığdırabilen bir ülkede yaşayan sıradan bir vatandaş olarak darbe girişimlerine inanmayanlara da ben inanamıyorum aslında.benim yazacaklarım bundan ibaret gerisini görsellere bırakıyorum.







şimdilik bu kadar.rahatlamak adına yazmak gibisi yokmuş-tekrardan hatırlamak güzel-
:)

Hiç yorum yok: