14.12.08

ben büyüyünce fotoğrafçı olcam

bu aralar kendime yeni bir takıntı bulmanın keyfini sürmekteyim a dostlar.nerede bir fotoğraf bulsam oturup abartısız saatlerce izleyebiliyorum.
fotoğraflara merak sarınca haliyle fotoğraf makinalarına da ilgi duymaya başlıyorsun.
ben daha nikon d-80 hayallerini kurmayı bitirmiş almak için çaresizce birilerinin amerikaya gitmesini beklerken nikon boş durmamış bir de d- 90 çıkarmış.tebrik ediyorum kendilerini.
eh artık Türkiye de ucuzlar umarım şu nikon d-80.(pozitif düşünmek lazım)
neyse sizler için bir kaç fotoğraf kenara attım.buyrun izleyin.


sanatsal sanki.. mandal, ip,falan..=)

ışıkları severim :)

Zeki Kayahan Coşkun gibi guduularım ben seni.guduuuuu^^


en sevdiğim renkler birarada yahu (:



hayalimi çalmışlar!" yemin ediyorum benim aklıma gelmişti."



sigara paket resmi yapasım var.satışlar 3 katı yükselmezse =) fakat burun delikleri çok açılmış ıh daha iyisi olabilirdi artis.


.
bu aralar yumurtacıkların üstüne ifadeler çizip,fatoğraflarını çekmek moda oldu.Yumurta fotoğraflarını beğenirken,kendimi sürü psikolojisi içinde bulan çaresiz bedevi gibi hissetmiyor değilim hani..Ama bu gerçekten şahane.


şimdilik bu kadar.

devamı gelir.

Hiç yorum yok: