12.9.08

içim gitti beee

11 Eylül Perşembe günü Bursa'dan yola çıkabilirdim
Kuzenlerim beni garda karşıladıktan sonra hepberaber hünkara iskender yemeğe gidebilirdik
Ziyafetten sonra ben kahve diye tutturabilir gloria'nın verdiği beleş kahve kartlarının tadına varabilirdim
Sonra genç sivillerin ofisine uğrayıp hepberaber güle oynaya elimizde fenerlerle gece 3 teki eyleme katılabilirdik
Eylemden yorgun argın döndükten sonra mc donalds'ın kahvaltıya da bekleriz sözüne kastii tav olup gecenin 4ünde kahvaltımızı yapabilirdik
Pillerimiz bitmiş bir halde evimize gidip kendimizi yatağımızın şefkatli kolarına bırakabilirdik
14:00 e kadar uyuyup koşa koşa vicdan mahkemesine katılabilirdik
tünelden taksime yürüyüşüne katılabilirdik
arkasından pek güzel gezebilirdik

bunların hepsi olabilirdi.Eğer ki beytullah bey sitesine duyuruları erken asmış olsaydı.Şu erivan meselesiyle çok fazla oyalanmasaydı.
yapcak bişey yok maalesef bunları yaşamak yerine yazmakla yetiniyorum.


not:hiiç şirin msjlarınla suçunu hafifletmeye çalışma küçük bey.seni atomlarına ayırmamam için hala geçerli bir nedenin bulunmamakta!





Hiç yorum yok: