3.2.09

kesik kesik


bilmiyorum ki nerden ve nasıl başlasam?

gündem,kelimeler,hayat ve daha saymaya üşendiğim çok şeyler çok çok, karışık anlaması ve anlatması olabildiğince zor.

Arkada teoman abi düşünmeee düşünmeee diye bağırırken aslında ne yazasım ne de düşünesim var =)..ne de olsa kimse anlamıyor ve ben de anlamıyorum(:

Normal sayılabiecek günler yaşarsınız ya hani..

Tatsız tuzsuzdur,sürekli birşeyleri bekleyerek ve birşeylerden vazgeçrek tüketirsiniz zamnı..Boşlukları hiçliklerle doldurmak yapabildiğiniz en güzel iştir.

Amaçların,hedeflerin seni sen yapan değerlerin durdukları yerde tozlanırlar ya bazen..

Yazamazsın ki...

Hayatın gibi kelimelerin de dağınıktır.Zaten yeteneğin de yoktur yazmaya..Onun bunun kelimelerinden ilham almaya çalışırsın kendince.. sanki yazmak sana farzmış gibi..


Okunması ayrı bi külfet olan paragrafın virgülü kadarsındır çoğu zaman.Kimse farkedemez,kimse seni gördüğüne sevinmez.Kimselerin beklediği,görmek istediği sadece noktadır ya hani seni maalesef virgül yapan fazlalıkların vardır.

Yaşadığım anları değersizleştirdiğimden mütevellit yazamıyorum bu aralar.

Ağlayamıyorum bir de...

Ağlasam ve yazsam ne kadar rahatlicam oysa.

Üstümde ağır yükler var.


hem hisleniyorum,hem hissizleşiyorum..

böyle nereye kadar sürer bilmem ama umarım fazla zamanımı ve fazla beni alıkoymaz


1 yorum:

Elestirel Gunluk dedi ki...

Cok iyi anlatmissin bence. bazan ben de boylesidurumlari yasiyorum ve taa bilmem ne zamandan aklimda kalmis "künt" terimiyle tanimliyorum durumumu. Küntlük...