12.8.08

jilet gibiyim bugüüüüüün

Sabah 5:30 gibi yatabildim..Canım arkadaşım erdemcim saolsun uyutmadı yine beni fotoğraflarını yolladı durdu:)
Sabah 11:30 gibi annem benimle kuzenim süü'yü kaldırıp hadi kalkın kahvaltıya gidiyoruz diye ayaklandırdı.Güzel bir kahvaltı çektikten sonra benle süü çarşıya gittik.Yarı uykulu kafası karışık napıcağını bilmez halde bile olsam yine de güzel bi gündü..
çok defa denedim bunu yani takmamayı yılmamayı inatla bildiğim yoldan devam edebilmeyi..Yine deniyorum ama bu sefer sessiz sedasız hallediyorum bir tek kendi kendime üzülüyorum dışardakilere yansıtmıyorum..
Hayat gerçekten yordu beni aslında=)Pilim bitmemiş ki yaşamaya aynen devam edebiliyorum:)neyse bugnlerde teomanın bugün şarkısı iyi geliyor bana..dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim^^http://www.imeem.com/rambursman/music/Vgk-Va5v/kres_soz_muzik_teoman_bugun/

Hiç yorum yok: