20.8.08

akss S'ler çoğlasın daha da çoğalsııın

Giss'M...
Ne zamandır yazmak istiyodum böyle bişeyi..Doğum gününe nasipmiş(8 dk geçti artık 19 ağustos idare et;) )Günlüğümü karıştırdıımda 18 ağustosu yuvarlak içine alıp 'bugün benim doğum günüüüüm iiki doğduum=)' yazan tatlı kız=)...İyi ki doğmuşssun ve iyi ki tanımışım seni..İyi ki yaa bu kııız nie bu kadaar farklı dedirtmişssin bana iyi ki başka renkleri de göstermişssiinn..Şu sıralar arkama dönüp baktığımda onca yenilgi,gösyaşı dert,şerefsizlerle,öfkelerle dolup taşmış anılarıma nasıl sabretmişim diyorum..Meğerse sizler gibi meleklerim varmış yanımda..Her anımda her ağlayışımda yanımda biten ,omzumda sakladığım el izleriniz varmış bana destek...Ara da güldüm yaa diebildiysem o aralar çoğunlukla sizinleyken olmuş meğer..mesela abBla da birimiz mutfakta birimiz koridorda birmiz balkondayken dışardan geçen bounce sesiyle salona koşmmız hızlı hızlı dans ettiğimzde,kola-kahve içip gülmekten karnımıza krampları soktuğumz da ve zeynebin hayata bakış açısını değiştirdiğimizde,nargilenin közünü yaktıımızda,milleti kafaya aldıımızda,serkanı rol icabı zeynebin sevgiisi yaptıımızda,suata peltek s ile suat dediimizde,benim radarları açtıımda,yeri geldiinde kendimizle bile dalga geçtiimizde,ve daha burda anlatamayacağım;) bir çok anımızla ne kadar güldüümüzü anımsamak,bu anıları sizlerle yaşamak her gizem denildiinde hemen o günleri hatırlayıp gülebilmem kadar güzel bişey yok ki.. bazen çok sıkıntılı olduum anlarda kendi kendime yaa senin dostların var kızım silkelen dediimde aklıma senin ismin de gelio ya..
işte bu şey gibi:
*zeynebin pembe hırkası => 10 ytL
*kola-kahve => 5 ytL
*nargile => 10 ytL*
Tarkan'ın albümü => 10 ytL*
çatlayana kadar gülüp eğlendiimiz,türlü türlü planlar yapıp kendiimiz bozduumuz,replikler türettiiğimiz o anların değeri, PAHA BİÇİLEMEZ geri kalan herşey için visa ;)
böyylede bişii işte gerisi sen tamamla be hatun 'fill in the blanks;);)'
özetle: şimdilerde çok uzaklarda da olsak,normal dostlar gibi(hiç normal olamadık kieee:):) )hoş beş edemesekte,birbirimize bazen çok kırılsak veya kızsaktabiliyoruz ki Merve'de ki Gizem,Gizem'de ki Merve hiç tükenmez..Yurtta o pencerenin kenarında o çok sancılı zamanlarda başlayan bu dostluk üzerine çok bok atılmaya kalkışsalar da ipleri kopartmak için türlü türlü şerefsizlikleri yapsalar da hatta az kalsın başarılı oluyor bile olsalar da yapamadılar işte..bende ki gizem hep aynı..Hep o gülen beni sevdiine inandıım ve çok sevdiim gizem hep kalbimde..hep kalbimdesin,hep kalbindeyim bırakalım bunu bizden başka kimseler bilmesin..çok fazla şeyler paylaşamıyoruz artık vıcıkk muhabbetlere de girmioruz ama seviyoruz be kendimizi=)önemli olan çook zamanlar geçse bile tekrar biraraya geldiimizde aynı muahbbetle birbirmize gülümseyebilmemiz..gerisi zaten hikaye;)
şimdii gelelim standartlaraaaa:):)doum günün kutlu olsuun aşkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...nice mutlu yıllara hep birlikte inşAllah..senin bana yazdıın bi mektupta'sen varsan inan herşey daha farklı hayatımda'diye bi satır vardı aynen noktalama işaretine bile dokunmadan katılıyorum aşkaaam..
herşey BİZLE çook daha farklı be aşkaaaaaaaaam biiiiz böyleyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz;)iyi ki doğdun giss'm.. seni çook seven
______________MeRve*
ek:aks,akss ;);)

Hiç yorum yok: