28.8.08

değişim

dün sen sevin diye tekrar sosyalleşme adımlarımı attım.Gittim teşkilata seminere girdim.Seminerde piknikte gördüğüm ve seni bir an olsun aklımdan uzak tutmama neden olan komik çocuğu gördüm.Yine pek havalıydı.Aramıza bir genç adam girdi o yüzden muhabbet edemedik.piknikte o kadar kendi elleriyle hazırladı verdi köfteleri,o kadar geldi yanıma top oynadı,şebeklik yaptı ama bir muhabbet edemedik özel olarak:)
seminer güzel geçti.Lozan'la ilgili bir takımbilgiler verdi.Adam osmanlı döneminde kurulan ilk meclisten girdi şimdiki mecisten çıktı.Bıraksan sabaha kadar anlatırdı.Asker emeklisiymiş.Ama tam bir demokrasi aşığı.Öyle işte.
Bugün iletişim uzmanı olarak ilk görevime başlicam.Akşam 5 gibi satış temsilcisi ve ortağımla toplantımız var.Öle artık iş,ing. kursu,ehliyetti,dgsydi derken geçer koca bi sene.
Sana mail atmaya yeltendim sonra vazgeçtim.
öle işte...

Hiç yorum yok: